Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ποιος «ποιεί την νήσσαν» για το πρόσφατο δωράκι 2,5 εκ.ευρω του ΟΠΑΠ;

 
Κανένας εκ των δύο Υπουργών της κυβέρνησης (Χυτήρης-Γερουλάνος), που εποπτεύουν την ΕΡΤ και την ΟΠΑΠ Α.Ε. δεν αντέδρασε ακόμη (δημοσίως)  στο αποκαλυπτικό άρθρο «Το δωράκι 2,5 ευρώ του ΟΠΑΠ στον ΑΝΤ1 και οι δικαιολογίες» ,το οποίo είχαμε δημοσιεύσει πριν μια βδομάδα με αφορμή την γεμάτη ερωτηματικά διακοπή της συνεργασίας των δύο κρατικών φορέων σχετικά με τη μετάδοση των κληρώσεων των ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ.
Προχθές έγινε η πρώτη μετάδοση από τον ΑΝΤ1, εγκαινιάζοντας έναν ετήσιο κύκλο που θα κοστίζει στην ΟΠΑΠ Α.Ε. 2,5εκατ. ευρώ έναντι 700.000 ευρώ που κόστιζε στην ΕΡΤ.
Υπενθυμίζουμε πως η συνεργασία Ο.Π.Α.Π – ΑΝΤ1 έγινε χωρίς …διαγωνισμό.
Υπενθυμίζουμε για ακόμα μια φορά πως η συνεργασία αυτή πήρε «σάρκα και οστά»  έπειτα από εισήγηση της διαφημιστικής εταιρείας «LEO BURNETT A.E.» που διαχειρίζεται μεγάλο μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της ΟΠΑΠ Α.Ε.
Το γεγονός ότι πρόκειται για την ίδια εταιρεία που είχε αναλάβει την προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ, την καμπάνια του υπουργείου Εσωτερικών για τις δημοτικές εκλογές και άλλα, θεωρείται απλή… σύμπτωση.
Αλλά η ΕΡΤ πώς και δεν έχει αντιδράσει;
Μάλλον λόγω του ότι θα πάρει χρήματα από τον ΟΠΑΠ ως χορηγία για αθλητικές εκπομπές και όχι μόνο …
Ποιος τελικά «ποιεί την νήσσαν» ; Ο ΟΠΑΠ;   Η ΕΡΤ;   Η διαφημιστική;  Tα κυβερνητικά στελέχη;  ή μήπως Όλοι Μαζί ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...