
Προχθές έγινε η πρώτη μετάδοση από τον ΑΝΤ1, εγκαινιάζοντας έναν ετήσιο κύκλο που θα κοστίζει στην ΟΠΑΠ Α.Ε. 2,5εκατ. ευρώ έναντι 700.000 ευρώ που κόστιζε στην ΕΡΤ.
Υπενθυμίζουμε πως η συνεργασία Ο.Π.Α.Π – ΑΝΤ1 έγινε χωρίς …διαγωνισμό.
Υπενθυμίζουμε για ακόμα μια φορά πως η συνεργασία αυτή πήρε «σάρκα και οστά» έπειτα από εισήγηση της διαφημιστικής εταιρείας «LEO BURNETT A.E.» που διαχειρίζεται μεγάλο μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της ΟΠΑΠ Α.Ε.
Το γεγονός ότι πρόκειται για την ίδια εταιρεία που είχε αναλάβει την προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ, την καμπάνια του υπουργείου Εσωτερικών για τις δημοτικές εκλογές και άλλα, θεωρείται απλή… σύμπτωση.
Αλλά η ΕΡΤ πώς και δεν έχει αντιδράσει;
Μάλλον λόγω του ότι θα πάρει χρήματα από τον ΟΠΑΠ ως χορηγία για αθλητικές εκπομπές και όχι μόνο …
Ποιος τελικά «ποιεί την νήσσαν» ; Ο ΟΠΑΠ; Η ΕΡΤ; Η διαφημιστική; Tα κυβερνητικά στελέχη; ή μήπως Όλοι Μαζί ;
Ποιος τελικά «ποιεί την νήσσαν» ; Ο ΟΠΑΠ; Η ΕΡΤ; Η διαφημιστική; Tα κυβερνητικά στελέχη; ή μήπως Όλοι Μαζί ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου