Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Καραμανλής: "Εγώ δεν ξεπούλησα την πατρίδα μου".




Μεγάλη αποκάλυψη έκανε πριν από λίγο στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA και στην εκπομπή MEGAΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ, ο δημοσιογράφος Γιάννης Σαραντάκος. δημοσιογράφος αποκάλυψε ότι ο κ. Καραμανλής στη συνάντηση που είχε την Πέμπτη με το προεδρείο της ΕΣΕΕ, αναφέρθηκε και στα εθνικά θέματα και μεταξύ άλλων είπε ότι η κυβέρνηση θα δεχτεί έντονες πιέσεις στα εθνικά θέματα και ότι θα πρέπει να μείνει σταθερή και να υπερασπισθεί τις θέσεις που ισχύουν. 

Δεν είπε ο Καραμανλής για το μνημόνιο αυτά που του αποδίδονται

Ο Χασαπόπουλος τον ρώτησε δυο φορές , “είσαι σίγουρος μήπως το είπε περιφραστικά;”
Δεν το είπε ο Καραμανλής.
O Σαραντάκος ήταν πολύ κατηγορηματικός και σαφής, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας ή αμφισβήτησης.
Συγκεκριμένα είπε ότι η επίμαχη φράση ειπώθηκε από κάποιον από τους συμμετέχοντες στην συνάντηση, αλλά όχι από τον Καραμανλή.
Ο ίδιος
Εκείνο όμως που τόνισε με σημασία ήταν ότι
"εγώ δεν ξεπούλησα την πατρίδα μου".
Αυτό είναι πλέον ισχυρό μήνυμα προς την κυβέρνηση
Ουσιαστικά ο πρώην πρωθυπουργός καλεί τον νυν πρωθυπουργό να μην ...

προχωρήσει σε αποφάσεις και κινήσεις ξεπουλήματος της Ελλάδας.
Θα μου πείτε τώρα ξαφνικά έγινε αξιόπιστο το MEGA;
Όχι, αλλά να είστε σίγουροι ότι, αν όντως το είχε πει ο Καραμανλής θα το είχαν αναγάγει σε μείζον θέμα και θα μας είχαν ζαλίσει τα ούμπαλα

Posted by exomatiakaivlepo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...