Γιατί η κυβέρνηση ,την ώρα που παντί τρόπο και σε όλους τους τόνους μας «υπενθυμίζει» ότι «δεν υπάρχει σάλιο», δεν προχωρά με ταχύ βήμα στην επιστροφή της Αττικής οδού στο κράτος;
Αυτό γράφαμε σε δημοσίευμά μας στις 08 Ιουνίου 2010 και με τίτλο «H ( Αττική ) οδός της Μποτσουάνα !», το οποίο μάλιστα προκάλεσε έντονες συζητήσεις σε δημοσιογραφικά γραφεία αλλά και στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος.
Μεταξύ λοιπόν των αποφάσεων της πρόσφατης διυπουργικής που συνεδρίασε με σκοπό να εκπονήσει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων για το...
2011 και τα επόμενα χρόνια, ξεχώρισε η επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης στην Αττική Οδό και την Εγνατία Οδό.
Σύμφωνα με (νέες) πληροφορίες , η κυβέρνηση σχεδιάζει να αφήσει το «χρυσοφόρο» project της Αττικής Οδού στα «χέρια» των εργολάβων, της κοινοπραξίας που ελέγχεται από τους κατασκευαστικού ομίλους Ελλάκτωρ του κ. Μπόμπολα και J&P ΑΒΑΞ του κ.Ιωάννου, για επιπλέον δέκα(10) ολόκληρα χρόνια.
Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν εξετάζει τις «γκρίζες ζώνες» των συμβάσεων, όχι μόνο δεν δείχνει πρόθυμη να διεκδικήσει την επιστροφή του έργου στο Δημόσιο, αλλά ετοιμάζεται να κάνει το χατίρι των κατασκευαστών και να παρατείνει χρονικά της σύμβαση της χρυσοφόρας Αττικής Οδού.
Γιατί η κυβέρνηση δεν εξετάζει αν η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που έχει επενδύσει η κοινοπραξία έχει ανέλθει στα επίπεδα του 11,5%;
Παράγοντες της αγοράς τονίζουν πως λόγω της σαφώς πολλαπλάσιας κυκλοφορίας οχημάτων ενδέχεται η απόδοση να έχει ξεπεράσει το 11% και (σύμφωνα με την σύμβαση) ο δρόμος θα ΠΡΕΠΕΙ να αποδοθεί άμεσα στο Δημόσιο.
Η κυβέρνηση λοιπόν θα πράξει προς όφελος του Δημοσίου ή θα ποιήσει για ακόμα μια φορά την …νήσσαν , κλείνοντας τα μάτια και τ’ αυτιά μπροστά σε ένα καραμπινάτο (κατά πολλούς) σκάνδαλο ;
Ιδού η Ρόδος λοιπόν κύριοι (και κυρίες), ιδού και το πήδημα !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου