Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ασφαλείς δημοσιογραφικές πληροφορίες, ανακατατάξεις στο ζήτημα έχει προκαλέσει το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, αν και ...
μέλος του ΚΥΣΕΑ, απουσίαζε κατα τις 29 Ιουλίου του 1999 στην Τουρκία, όπου και για πρώτη φορά ως τότε υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε για τα ελληνοτουρκικά με του Τούρκο ομόλογό του Ισμαήλ Τζεν. Επομένως, ο Γ. Παπανδρέου δεν υπέγραψε κανένα έγγραφο και καμία έγκριση προμήθειας υποβρυχίων.
Η απουσία του Γ. Παπανδρέου από το ΚΥΣΕΑ υποδείκνυε και την τακτική του τότε υπουργού Εξωτερικων έμμεσης αποδοκιμασίας προς τον Άκη Τσοχατζόπουλο.
Νέα στοιχεία για το σκάνδαλο των υποβρυχίων και τον Α. Τσοχατζόπουλο
"Δεινός" διαπραγματευτής και διαμεσολαβητής αποδεικνύεται ο συνεργάτης του Άκη Τσοχατζόπουλου, Γ. Μπέλτσιος, σύμφωνα με στοιχεία που δείχνουν ότι επιτύχανε αύξηση σχεδόν 1% επί της προμήθειας στα υποβρύχια φυσικά για προσωπικό όφελος...
Μεγαλύτερη λοιπόν προμήθεια επειδή «έπεισε την ελληνική κυβέρνηση» να αγοράσει γερμανικά υποβρύχια και να πουλήσει στους Γερμανούς τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά ζήτησε και έλαβε το 2002 ο συνεργάτης του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου, Γιάννης Μπέλτσιος διαπραγματευόμενος άυξηση με του Γερμανούς από 2,65% σε 3,5%.
Τον Ιούνιο του 2002, ο Γιάννης Μπέλτσιος συναντιόταν στην Αθήνα με στελέχη της HDW / Ferrostaal, ζητώντας μεγαλύτερα ποσοστά από τις προμήθειες που διακινήθηκαν στο παρασκήνιο της σκανδαλώδους συμφωνίας. Όπως προκύπτει από εξωδικαστική αγωγή της υπεράκτιας Dolmarton την οποία εκπροσώπησε στο δικαστήριο ο Γιάννης Μπέλτσιος εναντίον της Ferrostaal για διεκδίκηση προσυμφωνηθέντων αμοιβών, «ζήτησε η αμοιβή για λογαριασμό της ενάγουσας να αυξηθεί από 2,65% σε 3,5% της αντίστοιχης σύμβασης αναβάθμισης».
Οι επαφές του συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου με ανώτατα στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας, ήταν για αρκετά χρόνια παραπάνω από τακτικές, κάτι που δεν δικαιολογείτο από το θεσμικό ρόλο του κ. Μπέλτσιου, καθώς την επίμαχη περίοδο ήταν αντιπρόεδρος του Αττικό Μετρό. Ενδεικτικά, σε πάνω από 20 εξοδολόγια της Ferrostaal, o Γ. Μπέλτσιος εμφανίζεται να συναντάται με στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας των υποβρυχίων. Αντικείμενο των συναντήσεων, οι οποίες έγιναν σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας και του εξωτερικού, ήταν πάντα η υπόθεση των υποβρυχίων
Newpost
μέλος του ΚΥΣΕΑ, απουσίαζε κατα τις 29 Ιουλίου του 1999 στην Τουρκία, όπου και για πρώτη φορά ως τότε υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε για τα ελληνοτουρκικά με του Τούρκο ομόλογό του Ισμαήλ Τζεν. Επομένως, ο Γ. Παπανδρέου δεν υπέγραψε κανένα έγγραφο και καμία έγκριση προμήθειας υποβρυχίων.
Η απουσία του Γ. Παπανδρέου από το ΚΥΣΕΑ υποδείκνυε και την τακτική του τότε υπουργού Εξωτερικων έμμεσης αποδοκιμασίας προς τον Άκη Τσοχατζόπουλο.
Νέα στοιχεία για το σκάνδαλο των υποβρυχίων και τον Α. Τσοχατζόπουλο
"Δεινός" διαπραγματευτής και διαμεσολαβητής αποδεικνύεται ο συνεργάτης του Άκη Τσοχατζόπουλου, Γ. Μπέλτσιος, σύμφωνα με στοιχεία που δείχνουν ότι επιτύχανε αύξηση σχεδόν 1% επί της προμήθειας στα υποβρύχια φυσικά για προσωπικό όφελος...
Μεγαλύτερη λοιπόν προμήθεια επειδή «έπεισε την ελληνική κυβέρνηση» να αγοράσει γερμανικά υποβρύχια και να πουλήσει στους Γερμανούς τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά ζήτησε και έλαβε το 2002 ο συνεργάτης του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου, Γιάννης Μπέλτσιος διαπραγματευόμενος άυξηση με του Γερμανούς από 2,65% σε 3,5%.
Τον Ιούνιο του 2002, ο Γιάννης Μπέλτσιος συναντιόταν στην Αθήνα με στελέχη της HDW / Ferrostaal, ζητώντας μεγαλύτερα ποσοστά από τις προμήθειες που διακινήθηκαν στο παρασκήνιο της σκανδαλώδους συμφωνίας. Όπως προκύπτει από εξωδικαστική αγωγή της υπεράκτιας Dolmarton την οποία εκπροσώπησε στο δικαστήριο ο Γιάννης Μπέλτσιος εναντίον της Ferrostaal για διεκδίκηση προσυμφωνηθέντων αμοιβών, «ζήτησε η αμοιβή για λογαριασμό της ενάγουσας να αυξηθεί από 2,65% σε 3,5% της αντίστοιχης σύμβασης αναβάθμισης».
Οι επαφές του συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου με ανώτατα στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας, ήταν για αρκετά χρόνια παραπάνω από τακτικές, κάτι που δεν δικαιολογείτο από το θεσμικό ρόλο του κ. Μπέλτσιου, καθώς την επίμαχη περίοδο ήταν αντιπρόεδρος του Αττικό Μετρό. Ενδεικτικά, σε πάνω από 20 εξοδολόγια της Ferrostaal, o Γ. Μπέλτσιος εμφανίζεται να συναντάται με στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας των υποβρυχίων. Αντικείμενο των συναντήσεων, οι οποίες έγιναν σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας και του εξωτερικού, ήταν πάντα η υπόθεση των υποβρυχίων
Newpost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου