Έχει γίνει πλέον αισθητό σε όλους ότι η αξιωματική αντιπολίτευση υπάρχει μόνο για να υποστηρίζει την κυβέρνηση του μνημονίου. Ο Σαμαράς ο οποίος ανασύρθηκε από τα αζήτητα, πλασαρίστηκε ως σωτήρας της ΝΔ κατ΄αρχήν και όλης της Ελλάδας κατ΄επέκτασιν. Το αποτέλεσμα ήταν να διαλύσει την ΝΔ, διαγράφοντας όποιους θεωρούσε επικίνδυνους και προωθώντας τα πρώην στελέχη της Πολιτικής Άνοιξης, ενώ ταυτόχρονα άλλαζε το ιδεολογικό υπόβαθρο φέρνοντας το παραδοσιακά κεντροδεξιό κόμμα σε ακροδεξιό. Έτσι πέτυχε τον στόχο του. Να καθηλώσει ένα κόμμα εξουσίας στο 20%, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στο μεταλλαγμένο σοσιαλιστικό κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου. Χωρίς να βρει αντίσταση από τα εκτεθειμένα και πανικοβλημένα στελέχη, πρώτα εξέθεσε τον Κώστα Καραμανλή, ακυρώνοντας το αξιόλογο έργο του, και μετά άνετα συνέπλευσε με το κυβερνών κόμμα. Απόδειξη του γεγονότος αποτελεί και η ερώτηση από την Ντόρα Μπακογιάννη προς ...
την Τίνα Μπιρμπίλη για το blog antinews που στηρίζει ανοιχτά τον Αν. Σαμαρά.
Η κ. Μπακογιάννη ζήτησε εξηγήσεις από τον κ. Μπιρμπίλη για τη διαφήμιση που έδωσε το υπουργείο στην ιστοσελίδα του antinews για το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' οίκον". Πολύ εύλογα η πρώην υπουργός αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχει ανάλογη διαφήμιση σε άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες ή ανάλογα blogs; Τι συμβάνει; Η επιλεκτική αυτή προτίμηση της υπουργού γεννά πολλές απορίες και ανασύρει πολλές υποψίες. Η κ. Μπακογιάννη σκέφθηκε πολύ σωστά. Η ερώτηση είναι απολύτως λογική, αν σκεφθεί κανείς ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα στηρίζει ανοιχτά τον Πρόεδρο της ΝΔ με συνεχή άρθρα εναντίον της κυβέρνησης και φυσικά της ίδιας της κ. Μπακογιάννη, με πολλά υπονοούμενα.
Από την άλλη δεν είναι συνηθισμένο, βουλευτής να καταθέτει ερώτηση στο κοινοβούλιο για θέματα που αφορούν κρατικές διαφημίσεις σε Μέσα Ενημέρωσης και ιδιαίτερα για διαφημήσεις και μάλιστα κρατικές στο διαδίκτυο και στα blog. Η πρόεδρος όμως της Δημοκρατικής Συμμαχίας δεν καταλαβαίνει από τέτοια και ανοίγει το θέμα του blog antinews που πουλά αντίσταση, ενώ μέσω του Σαμαρά αποκτά προσβάσεις στα κυβερνητικά κλιμάκια.Τι έχουν να πουν γιαυτό οι Φαήλοι;
Η κ. Μπακογιάννη ζήτησε εξηγήσεις από τον κ. Μπιρμπίλη για τη διαφήμιση που έδωσε το υπουργείο στην ιστοσελίδα του antinews για το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' οίκον". Πολύ εύλογα η πρώην υπουργός αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχει ανάλογη διαφήμιση σε άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες ή ανάλογα blogs; Τι συμβάνει; Η επιλεκτική αυτή προτίμηση της υπουργού γεννά πολλές απορίες και ανασύρει πολλές υποψίες. Η κ. Μπακογιάννη σκέφθηκε πολύ σωστά. Η ερώτηση είναι απολύτως λογική, αν σκεφθεί κανείς ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα στηρίζει ανοιχτά τον Πρόεδρο της ΝΔ με συνεχή άρθρα εναντίον της κυβέρνησης και φυσικά της ίδιας της κ. Μπακογιάννη, με πολλά υπονοούμενα.
Από την άλλη δεν είναι συνηθισμένο, βουλευτής να καταθέτει ερώτηση στο κοινοβούλιο για θέματα που αφορούν κρατικές διαφημίσεις σε Μέσα Ενημέρωσης και ιδιαίτερα για διαφημήσεις και μάλιστα κρατικές στο διαδίκτυο και στα blog. Η πρόεδρος όμως της Δημοκρατικής Συμμαχίας δεν καταλαβαίνει από τέτοια και ανοίγει το θέμα του blog antinews που πουλά αντίσταση, ενώ μέσω του Σαμαρά αποκτά προσβάσεις στα κυβερνητικά κλιμάκια.Τι έχουν να πουν γιαυτό οι Φαήλοι;
Seirios
Πηγή Real.gr
Όπως το ΠΑΣΟΚ με τους οργανωμένους οπαδούς του στήριξε τον Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, έτσι και τώρα ξεδιάντροπα στηρίζει ότι στηρίζει τον Α.Σαμαρά. Τυχαίο;
ΑπάντησηΔιαγραφή